פשוט. קל. חכם.

יצירה, ניהול ובקרה של נהלים בארגון – הבטחה לתהליכי עבודה יעילים, שקופים ובטוחים.

שלב
01
יצירת נוהל חדש במערכת
בלחיצה על כפתור הפלוס, המשתמש יעבור לתהליך יצירת נוהל חדש. בטאב הראשון הוא יגדיר את כל פרטי הנוהל הנדרשים כגון: שם הנוהל, בחירת פרק (לדוגמא, משאבי אנוש, ביטחון וכו׳), מספר הנוהל, הודעה בשליחת הנוהל, תוקף הנוהל ושדות רלוונטים נוספים על פי קוסטומיזציה של הלקוח.
שלב
02
העלאת תוכן הנוהל
בהתאם לאיפיון הדרישות יהיה ניתן להעלאות קובץ טיוטה בפורמט word ואת קובץ הנוהל הסופי בפורמט PDF. 
בנוסף, מעקב אחר היסטורית ההעלאות לטובת תיעוד ובקרה של כל הקבצים שעודכנו לנוהל.
שלב
03
אישור הנוהל
בטאב אישור הנוהל, נאמנן הנוהל יגדיר מיהם העובדים (אנשי הקשר) שאחראיים על אישור הנוהל לפני שהוא עובר לחתימתם של העובדים הרלוונטים ובאיזה תאריך הנוהל יישלח לעובדים לצורך חתימתם. אנשי הקשר יופיעו בטבלה מסודרת לפי פרופיל, תפקיד, מחלקה, טלפון, דוא״ל ליצירת קשר וסטטוס חתימה. בנוסף, אפשרות לשליחת נדנוד במקרה והנוהל נשלח לחתימה אך טרם נחתם ומחיקה במידה והנוהל טרם נשלח לאיש הקשר.הנוהל עליו צריך לחתום יישלח באמצעות קישור במערכת דוקיט, במייל ובטלפון.

שלב
04
הפצת הנוהל
לאחר אישורו של הנוהל, נאמן הנוהל יגדיר מיהם העובדים (אנשי הקשר) שצריכים לחתום עליו. ניתן לשלוח את הנוהל לחתימה לעובד ספציפי (עובד חדש שהגיע לארגון לדוגמא) או לכלל הארגון ע״י העלאת קובץ אקסל מותאם. אנשי הקשר יופיעו בטבלה מסודרת לפי פרופיל, תפקיד, מחלקה, טלפון, דוא״ל ליצירת קשר וסטטוס חתימה. בדומה לתהליך אישור הנוהל, גם בהפצה יש אפשרות לשליחת נדנוד במקרה והנוהל נשלח לחתימה אך טרם נחתם ומחיקה במידה והנוהל טרם נשלח לאיש הקשר.הנוהל עליו צריך לחתום יישלח באמצעות קישור במערכת דוקיט, במייל ובטלפון.
שלב
05
ניהול גרסאות
לכל נוהל, טאב גרסאות המאפשר לעקוב ולתעד את השינויים שבוצעו במהלך הזמן, ולהבין אילו שיפורים או שינויים בוצעו.
בנוסף, אפשרות ליצירת גרסה חדשה לנוהל, לחזור אחורה לגרסה קודמת במקרה של טעות או לעדכן את כולם בשינויים חדשים, ובכך לשמור על עקביות ואחידות בארגון.
שלב
06
נוטיפיקציות
לכל נוהל, תיעוד ובקרה של כל הנוטיפיקציות שנשלחו ע״י המערכת. מבטיח שכולם יהיו מעודכנים בזמן אמת על שינויים, עדכונים או משימות חדשות.
שלב
07
סטטיסטיקה ודוחות
נתונים סטטיסטיים ודוחות עבור כל נוהל המשקפים תמונת מצב ברורה של הפעולות הנוכחיות. על ידי ניתוח התובנות, ההנלה יכולה לקבוע כיוונים אסטרטגיים החיוניים לקבלת החלטות מושכלות בארגון.
שלב
08
דשבורד נהלים
את כל הנהלים שנוצרו במערכת ניתן לראות במסך הנהלים הראשי המספק תמונת מצב בזמן אמת של מדדי הביצועים עבור כל סטטוס. הדשבורד מאפשר למנהלים לעקוב אחר התקדמות חתימת הנהלים ולזהות מגמות או בעיות באופן מיידי.